dilluns, 31 de març del 2008

Després, la ressaca...

Vist des de casa, els temps és contrauen i sembla que allò que van ser unes hores interminables acabin essent uns malaguanyats segons.

També enriqueix el meu punt de vista sobre mi mateix, observar-me a la tele em desgrana alguna part més del meu amarg caràcter. Sentir-me una veu desconeguda, una cara irreconeixible, uns moviments accelerats propis d’una persona acorralada ( que és com estava ), amb una tele que es la nostra. Fantàstic!

Digueu-me observador però també he descobert un munt de caràcters entre tots vosaltres, humilment crec que aquests en son alguns:

El feliç: és aquell que se n’alegra sense cap mena de recança, fantàstiques persones que la meva felicitat és la seva. Increïble però cert, encara te’n pots trobar.

Els comentaristes: et comenten la jugada, aquests solen ser bons amics o gent amb algun que altre recurs neuronal. Ho trobo elegant i noble.

El silenciat: és el que et mira de reüll, murmura, i els prejudicis l’ofeguen.

El bocamoll: simplement t’etziba el comentari: ei! bocamoll ! aquest em fa riure, sobretot a partida de les tres de la matinada i amb algun gintònics de més.

I per últim i per mi el millor, el que vol però no pot ( evitar quelcom ): Sol començar amb un previsible, com es diu aquell programa que et vaig veure? Quant vau guanyar? i després d’un estira i arronsa amb el seu jo més maquiavel, ja no s’ho pot callar i mentres ell dispara aquell, quan es queda l’estat? jo ja estic a la cúspide del meu orgasme.

3 comentaris:

Jordi Casals i Prat ha dit...

PErò l'estat quant es queda? i quan torna a Catalunya? PROU ESPOLI FISCAL! ;)

Anònim ha dit...

saps millor que algun dia d'aquests , quan hagi acavat la temporada i els putos examens i treballs , baixi a la terra de xauxa ,i recordi aquells temps quan en forma part activa,
tot fent un xupito i, veient que per fi has futut la millor campanya de marketing de la historia del pub, publicitat a tv 3 , això ni en ramon!!!!, i en màxima hora de audiència, i el presentador aquell parlant de xauxa , deu ser que de petit en va sentir a parlar, segur .
vaja rush un crack, ens veiem records a la familia un peto per la mari

Àlex Garrido Serra ha dit...

Això mateix. PROU ESPOLI FISCAL. Ja només queden 6 anys pel 2014...