diumenge, 17 de febrer del 2008

Com ho fem els de xauxa per anar al bocamoll...

Bon dia a tothom. Em dic Jordi Pujadas Gannau, sóc de Manlleu, Osona, tinc 39 anys, i em puc autodefinir com un energumen antisocial i negatiu. La meva principal afició consisteix en arraulir-me en un racó fosc a remugar i murmurar frases inconnexes i incomprensibles plenes de retrets i to de protesta. Com que suposo que els meus esforços per desdoblar la meva personalitat rebran de part vostra una consideració no gaire diferent de la que reben per part dels funcionaris que s’obstinen en negar-me les subvencions que em corresponen per ser una família nombrosa, m’he buscat un company. Amb tota mena d’argúcies,he aconseguit embolicar en això una mena de hippy per què m’acompanyi. Es tracta d’en Roger Collelldemont Blanch, de 31 anys, també de Manlleu, empresari del gremi de l’hostaleria, sector bars, i que s’entossudeix en què el defineixi com una persona oberta, activa, espontània, i aficionada als esports d’aventura. Sobretot, insisteix especialment en què eviti fer referència la seu gust pel consum extrem de begudes alcohòliques d’alta graduació, així que diré que les seves aficions són viatjar, escalar muntanyes, fer trekking pels Andes o per l’Himalaia, i coses així. Ens agradaria participar en aquest concurs, bàsicament, per afany de lucre. En el cas que una aposta vostra per fer pujar l’audiència del vostre concurs a base de fer sortir concursants dotats d’una personalitat que s’allunyi de la gris convencionalitat que impera arreu us faci considerar la possibilitat de comptar amb nosaltres, us podeu posar en contacte amb nosaltres telepàticament, o bé a través del telèfon. Felicitats pel concurs i que tingueu un bon dia.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

XAUXA si mes no per mi es un simbol de unitat entre persones arraigades a la terra amants de la "bona vida" i com no tambe e les seves particulars borratxeres,un lloc on ets sents "be" en tots els aspectes i en particular pel carinyo dels currantes.
MOLTS PETONS
I si la vida continua XAUXA

EVARISTO

Anònim ha dit...

no entenc com no vau saber la dels pets!